KERESÉS
 


Ügyfélkapcsolatkezelő (CRM)

A SZÁMADÓ CRM megoldások feladata az ügyfelekkel kapcsolatos információk és események tárolása, kezelése, rendszerezése, és az azokból származó adatok hasznosítása a vállalat életének minden szintjén.

SZÁMADÓ-25 CRM light  egyszerű számlázás és ügyfélkapcsolatkezlés >>
SZÁMADÓ-23 CRM modul  NagySzámrRendszer megoldásokhoz kapcsolható ügyfélkapcsolatkezlés >>

megrendelem gomb

Ügyfélkapcsolatkezelés: SZÁMADÓ-25 CRM light


Az ügyfélkapcsolatkezelés, azaz CRM célja a vállalat partnerkapcsolatainak kezelése, nyilvántartása, követése az informatikai eszközeinek segítségével. A SZÁMADÓ CRM egyszerű megoldást nyújt az ügyfélkapcsolatkezelés feladataira, elsősorban a kis és közepes méretű vállalkozások munkáját segítheti. Komplexebb, bonyolultabb szervezetek számára a SZÁMADÓ egyedileg kialakított elemekkel, a cég folyamataira alakított tartalommal testreszabott CRM megoldást valósít meg.

A SZÁMADÓ CRM egy egyszerű, gyorsan bevezethető és megtanulható szoftver, amely a vállalatirányítási rendszer Partnermenedzser opciójába épül bele, azzal együtt megvásárolható modulként, használatával a partnerek valamennyi gazdasági eseményét és a háttérinformációkat azonnal látni lehet. Pillanat alatt kapunk képet a partner élettörténetéről, rendeléseiről, nyitott egyenlegéről, és így tovább. A rendszeren keresztül elérhető a partnernek kiküldött, vagy tőle kapott valamennyi dokumentum is, tehát a SZÁMADÓ CRM rendszerével "ki lehet tekinteni" a Windows könyvtárstruktúrájába is.

A SZÁMADÓ CRM rendszerében a partnerhez kapcsolódó tetszőleges adatcsoportokat definiálhatunk, és az egyes adatcsoportokon belül a feltölthető mezőket is szabadon, magunk hozhatjuk létre. Ez a megoldás tehát lehetővé teszi, hogy a felhasználó saját maga tervezhesse meg a saját adatbázis szerkezetét, a saját üzleti folyamatai és igényei figyelembe vételével. A rendszer telepítésekor "cégadatok" és "kapcsolatok" adatcsoportokat telepít, ezen belül telefonszámok, mail címek, nevek, címek, stb. mezők tölthetőek fel. A rendszer kiegészül egy "mini eseménykezelő"-vel is, ami valójában egy Work Flow management megoldás. Ezen a felületen az ügyfelünkkel kapcsolatos eseményeket szövegesen rögzíthetjük, ezeknek nyitott, vagy lezárt státuszt adhatunk, hálózatos felhasználásban egyes feladatokat a kollegáknak delegálhatjuk, tehát az adott ügyféllel kapcsolatban az egész folyamatot követni tudjuk. A megoldott, elvégzett feladatokat lezárhatjuk, ezeket csak a megfelelő kapcsoló bekapcsolása után látjuk ismét, de lehetőség van egy már lezárt esemény "újra nyitására", és így a korábban megoldottnak tekintetett folyamat folytatására. Lehetőség van ez eseményekhez tartozó dokumentumok, képek, egyéb fájlok tárolására is. A rendszerhez tartozik egy körlevél készítő eszköz is, a Microsoft Word körlevél készítőjével együttműködve. Az elkészült leveleket az ügyfél saját könyvtárába menti el a program, így az ügyféllel tárgyalva azonnal látható, hogy milyen levelet küldtünk neki.
Kapcsolódó fogalmak: CRM, ügyfélkapcsolat-kezelés, vállalatirányítás, integrált rendszer, workflow, erp



HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS:
(kérjük, adja meg e-mail címét)

 
SZÁMADÓ KFT.
1091 Budapest Üllői út 119. | Telefon/fax: 215-0256 | E-mail: mail@szamado.hu

Grafika & Kép: KHP Budapest |programozás: WebGeneral