KERESÉS
 


Virtuális iroda

A SZÁMADÓ Virtuális iroda megoldása egyesíti az állandóan jelenlevő belsős könyvelő, és a szakértő, rugalmasan mozgósítható külső könyvelőiroda előnyeit, de az egymástól távol dolgozó kollegáknak is jó felületet ad a pénzügyi-ügyviteli információk megosztására és egy rendszerben kezelésére.

A Virtuális irodában egymástól távol dolgozó kollegák - akár különböző telephelyeken az alkalmazottak, akár a megbízott külsős könyvelő - tökéletesen biztonságosan ugyanazt a rendszert érik el, ugyanazokat az adatokat láthatják. Az iktató-dokumentumkezelő funkcióval a felek nem csak a bizonylatokról származó rögzített információkat láthatják, hanem a szkennelt képet is.

A megoldás egyik fontos célcsoportja a külsős könyvelővel dolgozó kisvállalatok, ahol így egyszerre biztosított az adatok naprakészsége, és a külsős könyvelő révén a korrekt könyvelés. Ezzel a technológiával rengeteg egyeztetés megtakarítható, egyben olyan szintű naprakészség érhető el, ami korábban csak a magasan szervezett közép-, vagy nagyvállalatoknál létezett. Ennek előnye már az első havi áfazárásnál látható. A virtuális irodát kis- és közepes könyvelőirodák is használhatják, akik így magasabb szinten szolgálhatják ki ügyfeleiket, és kevésbé vannak kitéve annak a veszélynek, hogy biztos ügyfeleik "kinövik" és otthagyják őket. A SZÁMADÓ Virtuális irodát ajánljuk a kis- és közepes cégeknek szolgáltató könyvelőirodák számára is, ahol a számlák beérkezése és rögzítése, és a tényleges könyvelés időben és térben elszakad egymástól. A különböző helyeken dolgozó kollegák - (külső) könyvelés és a (belső) munkatársak - ugyanazokkal az információkkal dolgozzanak, ami rengeteg egyeztetést megtakarít. Az iktató-dokumentumkezelő funkció használatával a felek nem csak a bizonylatokról származó rögzített információkat láthatják, hanem kontrollként megtekinthetik a szkennelt képet is.

A SZÁMADÓ virtuális iroda előnyei:

  • optimalizálható a feladatmegosztás a külső és belső munkatársak között
  • a szaktudást nem igénylő feladatokat az olcsóbb bérű, operatív munkatársak végzik
  • számos folyamat automatizálható, tehát csökken az élőmunka-szükséglet
  • megvalósul az információk naprakészsége
  • a vezetés, a könyvelés és az adminisztráció is a számára lényeges kimutatásokat, listákat láthatja
  • megszűnik a többszörös adatrögzítés, gyakorlatilag nullára csökken az eltérő rendszerekből fakadó adategyeztetések ideje
  • az események ellenőrzött folyamatok mentén zajlanak, ami a minőségbiztosítási követelményeknek is messzemenően megfelel
  • támogathatja a minőségbiztosítási rendszerek bevezetését is
  • az alapbizonylatok nem kerülnek ki a vállalkozástól, így azok bármikor előkereshetőek (beleértve a garancia érvényesítéséhez szükséges számlákat)
  • a bizonylatok teljesen ellenőrzött úton haladnak, ami kellően megbízhatóvá teszi a folyamatokat, és megteremti a céges dokumentumkezelés alapjait, valamint egyértelművé teszi a felelősségi kérdéseket
  • továbbfejlődési lehetőséget biztosít a cég növekedése esetén (áttérés belső könyvelésre, integrált ügyviteli rendszer, CRM, projektkezelés...


HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS:
(kérjük, adja meg e-mail címét)

 
SZÁMADÓ KFT.
1091 Budapest Üllői út 119. | Telefon/fax: 215-0256 | E-mail: mail@szamado.hu

Grafika & Kép: KHP Budapest |programozás: WebGeneral