KERESÉS
 


Ügyfélkapcsolatkezelő - (CRM)

A Menedzsmentrendszerek sorába illeszkedő SZÁMADÓ-24 CRM modul feladata az ügyfelekkel kapcsolatos információk és események tárolása, kezelése, rendszerezése, és az azokból származó adatok hasznosítása a vállalat életének minden szintjén.
Az ügyfélkapcsolatkezelés, azaz CRM célja a vállalat partnerkapcsolatainak kezelése, nyilvántartása, követése az informatikai eszközeinek segítségével. A SZÁMADÓ megoldása egy keretrendszert nyújt a CRM funkciókra, elsősorban a közepes méretű vállalkozások munkáját segítheti. Komplexebb, bonyolultabb szervezetek számára a SZÁMADÓ egyedileg kialakított elemekkel, a cég folyamataira alakított tartalommal testreszabott CRM megoldást valósít meg.

A SZÁMADÓ-23 CRM modul egy egyszerű, gyorsan bevezethető és megtanulható megoldás, amely a vállalatirányítási rendszer Partnermenedzser funkciójába épül bele. A CRM modul használatával a partnerek valamennyi gazdasági eseményét és a háttérinformációkat azonnal látni lehet. Pillanat alatt kapunk képet a partner élettörténetéről, rendeléseiről, nyitott egyenlegéről, stb. A rendszeren keresztül elérhető a partnernek kiküldött, vagy tőle kapott valamennyi dokumentum is, tehát a SZÁMADÓ CRM moduljával "ki lehet tekinteni" a Windows könyvtárstruktúrájába is.

A CRM modulban a partnerhez kapcsolódó tetszőleges adatcsoportokat definiálhatunk, és az egyes adatcsoportokon belül a feltölthető mezőket is szabadon, magunk hozhatjuk létre. A rendszer telepítésekor "cégadatok" és "kapcsolatok" adatcsoportokat telepít, ezen belül telefonszámok, mail címek, nevek, címek, stb. mezők tölthetőek fel. A rendszer kiegészül egy "mini eseménykezelő"-vel is. Ezen a felületen az ügyfelünkkel kapcsolatos eseményeket szövegesen rögzíthetjük, ezeknek nyitott, vagy lezárt státuszt adhatunk, hálózatos felhasználásban egyes feladatokat a kollegáknak delegálhatjuk, tehát az adott ügyféllel kapcsolatban az egész folyamatot követni tudjuk. A megoldott, elvégzett feladatokat lezárhatjuk, ezeket csak a megfelelő kapcsoló bekapcsolása után látjuk ismét. A modulhoz tartozik egy körlevél készítő eszköz is, a Microsoft Word körlevél készítőjével együttműködve. Az elkészült leveleket az ügyfél saját könyvtárába menti el a program, így az ügyféllel tárgyalva azonnal látható, hogy milyen levelet küldtünk neki.
Kapcsolódó fogalmak: vállalatirányítás, erp, intergált rendszer, ügyviteli rendszer, dokumetumkezelés, projektkezelés, CRM, ügyfélkapcsolat-kezelés

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez


HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS:
(kérjük, adja meg e-mail címét)

 
SZÁMADÓ KFT.
1091 Budapest Üllői út 119. | Telefon/fax: 215-0256 | E-mail: mail@szamado.hu

Grafika & Kép: KHP Budapest |programozás: WebGeneral