Skip to main content Skip to search

E-ügyfélszolgálat

Amennyiben valamilyen problémába ütközött a SZÁMADÓ termékek használata során, akkor van néhány lépés amit érdemes megtenni, mielőtt az ügyfélszolgálat segítségét kéri. Így esetleg gyorsabban megoldódik a probléma (pl. ha munkaidőn kívül, hétvégén keletkezett és nincs ügyfélszolgálat). A javasolt lépéseket a Segítség oldalon találja.

Ha korábban már bejelentett, eseményszámmal rendelkező ügyhöz szeretne további kiegészítést tenni (pl. további, a megoldást segítő információkat szeretne közölni), akkor nem kell új bejelentőt írnia, csak hivatkoznia kell a korábbi eseményszámra. Ebben az esetben használja a Bejelentés kiegészítés űrlapot! Kérjük vegyék figyelembe, hogy nem összetartozó eseményekről külön-külön, új bejelentőt célszerű készíteni, mert egy eseményszám alatt futó különböző ügyek esetén a feladatok megoldása nem tud párhuzamosan zajlani, így az felesleges késedelmet szenvedhet!

Figyelem! Csak érvényes szerződéssel rendelkező, határidőn túli számlatartozást fel nem halmozott ügyfelek vehetik igénybe. Ennek megfelelően ingyenes programok felhasználói sem tudják itt kérdéseiket feltenni, számukra a fórumunk kínálhat megoldást.



Bejelentő adatai:

Ügyfélkód*:
Soroszatszám*:
Jelszó: (amennyiben biztonsági jelszót igényelt)
Bejelentő neve:
E-mail címe*:
Telefonszáma:
Telephely:

Program és adatbázis paraméterei:

Program*
Verzió:
A hibás adatbázis (cég) azonosítója:
A hibás adatbázis (cég) éve (pl. 2020): 
SZÁMADÓ-ba belépéskor használt név:
SZÁMADÓ-ba belépéskor használt jelszó:

Esemény leírása:

Tárgy*:
  (Néhány szóban, max. 60 karakterben  fogalmazza meg a bejelentés tárgyát, pl. ´161-es hiba a SZÁMADÓ indításakor´.)

Az esemény vagy kérdés leírása, hibaüzenet esetén az üzenet pontos szövegével:

*kötelezően kitöltendő mező

A feltüntetett adatokat a SZÁMADÓ Kft dolgozói bizalmas adatként kezelik, azt harmadik félnek át nem adják. 
A bejelentett hibával kapcsolatban a bejelentőt maximum 2 munkanapon belül E-mail-ben, vagy telefonon értesítjük.